11/30/2010

Fringe 3x08 "Entrada" yeni promo ve sneak peek!










18 Kasım'da yayınlanan  'The Abducted' bölümüyle üçüncü sezonun yedinci bölümünü de geride bırakan Fringe, bir haftalık aranınan ardından bu hafta 02 Aralık'ta kaldığı yerden devam ediyor. Yayınlanacak yeni bölümün ismi ise 3.08 'Entrada'. 'Entrada' ile ilgili önceden yayınladığımız promo, sneak peek ve karelerin ardından bu kez Kanada Citytv'nin yayınladığı promo ve yeni sneak peek'i  yazımızın devamında bulabilirsiniz. Bölüm özeti ise kısaca şöyle:  Peter son olaylarla başa çıkabilmek için mücadele eder. Olivia ise kendisiyle müttefik olacak birini aramaktadır. Fringe takımı evrenler arası iletişim gerçekleştirebilen bir cihaz tespit eder. 

Fringe - Promo Canadese 3x08 ("Entrada")

Temizlik görevlisi: " Az önce bir kadının önümde gözden kayboluşuna şahit oldum. İsmi Olivia.Size bir mesajı var."Diğer evrende sıkışıp kalmış."
Bolivia: "Ben olduğumu nasıl anladın?"
Peter: "Bizim Olivia'nın yerine nasıl geçtin?"

Olivia: "Beni geri yolluyorlar. Ama öncesinde beni öldürecekler, beynimi kesip çıkaracaklar ve üzerinde çalışacaklar."
Broyles: " Peter O(livia)nu alacağız. Olivia'yı eve getireceğiz."
Olivia: "Tankı boşaltmışlar, geçiş yapamam."


Fringe - Sneak Peek 3x08 ("Entrada") #2

Peter:" Merhaba, Walter sen misin? Nefes seslerini duyuyorum.
Temizlik görevlisi:Peter Bishop mu?
Peter:Evet
Temizlik görevlisi: "New York'tan arıyorum.Kulağa delice gelecek biliyorum ama daha demin bir kadının önümde gözden kayboluşuna tanıklık ettim.
Peter:Kim o?

Temizlik görevlisi: "Adı Olivia.Size bir mesajı var. Diğer evrende sıkışıp kalmış."
Bolivia: "Arayan kim?"
Peter: "Görünüşe bakılırsa benzeri görülmemiş bir birikim için şartlara uygun seçilmişim."
Bolivia: "Gecenin bir yarısı benzeri görülmemiş birikim?!"
Peter: Birikim yapmak için asla geç değildir."
Bolivia: "Görünüşe bakılırsa değil. Bence numaralarını saklamalısın, onlar uyuduklarında da sen ararsın."
 

Fringe 3x08 "Entrada" promo, sneak peek, bölüm konusu ve kareler!

No comments: